luni, 26 martie 2018

Noul Opel Astra pentru pista de curse

                                        http://www.muskiportal.com/nova-opel-astra-za-trkacu-stazu

Rüsselsheim. Noua gamă de autovehicule Astra de la Opel are acum un nou membru de înaltă performanţă - puternicul Astra OPC echipat cu un motor de 206 kW / 280 cp - care desăvârşeşte gama OPC, din care mai fac parte modelele Corsa OPC de mici dimensiuni şi Insignia OPC de dimensiuni medii. Propulsat de un motor supraalimentat de 2 litri prevăzut cu sistem de injecţie directă, modelul Astra OPC (Opel Performance Center) atinge un cuplu maxim de 400 Nm şi poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6 secunde.  Autovehiculul atinge o viteză maximă de 250 km/h. Niciun model Astra de până acum nu a fost atât de rapid.
Motorul cu patru cilindri generează un cuplu maxim cu 25% mai mare decât versiunea anterioară a modelului Astra OPC, dezvoltând, de asemenea, o putere sporită cu 40 cp. Acest lucru înseamnă 140 cp/litru, cea mai mare putere per litru furnizată de un autovehicul Opel de serie echipat cu motor pe benzină, comparativ cu valoarea de 120 cp dezvoltată de modelul Astra OPC anterior. Noul motor supraalimentat are la bază cel mai nou motor Opel de 2 litri pe benzină, dezvoltând o putere mai mare cu 30 cp decât acesta. Cu toate acestea, consumul de carburant a fost redus cu 12%, în timp ce emisiile de CO2 scad cu 14% faţă de valorile înregistrate de modelul anterior. Nivelul emisiilor de CO2 ale modelului Astra OPC a fost redus la 189 g/km (faţă de 221 g/km la modelul anterior), iar consumul de carburant la 8,1 l/100 km (faţă de 9,2 l/100 km la modelul anterior).
Inginerii Opel au dezvoltat un sistem de admisie a aerului de ultimă generaţie complet nou pentru a permite pătrunderea unei cantităţi cât mai mari de aer în turbocompresor. În plus, sistemul de evacuare a fost optimizat, pentru a îmbunătăţi circulaţia gazelor de eşapament şi a spori performanţa motorului. Şi turbocompresorul a fost îmbunătăţit pentru a face faţă unei presiuni mai mari a aerului de supraalimentare, rezistenţa compresorului fiind astfel sporită în mod corespunzător prin utilizarea unor componente noi.



/                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu